გაკვეთილის თემა
|
მსოფლიოს დიდი რელიგიები
|
|
სწავლების საფეხური და კლასი
|
მეშვიდე
კლასი
|
|
ინტეგრირებული საგნები
|
ისტორია
|
თამაზ შარაშიძე
|
გეოგრაფია
|
||
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
32
მოსწავლე
|
|
განსაკუთრებული მიდგომების
საჭიროებების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა და პროფილი
|
||
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
[საგნების მიხედვით]
|
გაკვეტილის სასწავლო მიზანია, მოსაწავლეები გაერკვნენ მსოფლიოს უდიდეს
რელიგიებში [მუსულმანობა, ქრისტიანობა, ბუდიზმი, იუდაიზმი] შეისწავლონ მათი ისტორიულ წარმომავლობა, ანალიზს გაუკეთებენ თუ რაზეა დაფუძნებული
ეს რელიგიები და კარგათ გაერკვევიან მსოფლიოს ამ გლობალურ პრობლემაში
|
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები
|
მოსწავლეები ახასიათებენ და აანალიზებენ საქართველოს გეოგრაფიულ მდგომარეობას,მის
საზღვრებთან მდებარე ყველა ეთნიკურ ჯგუფს, მათ რომლებიც ცხოვრობენ საქართველოს საზღვრებს
გარშემო და ქვეყნის ტერიტორიაზე მათ კულტურას
და რელიგიას. პრობლემას რომელიც ამიერკავკასიაში დგას.
|
|
თანმიმდევრობა აქტივობა და დრო
|
1.ისტორია
ა]ახალი მასალის ახსნა-----15წუთი
[რელიგიების დასახელება და
მათი წარმომავლობა]
2.გეოგრაფია
ა]ამიერ კავკასია-----15წუთი
[საქარტველოს საზღვარი,ამიერ
კავკასია,ეთნიკური ჯგუფები]
3.შეფასება-----10წუთი
ა[ მოსწავლეთა გამოკითხვა
და მათი ჩართვა ახსნის პროცესში
მათივე აზრის გაანალიზება]
4.გაკვეთილის შეჯამება-----5წუთი
|
|
.შეფასება
|
მოსწავლეები ფასდებიან ინდივიდუალურად
|
|
საკლასო მენჯმენტი_საგანმანათლებლო რესურსები
|
კომპიუტერი,პროექტორი,რუკა.
|
|
ინფორმაციის წყარო-ინტერნეტი,ენციკლოპედია,ბიბლია.
|
||
www.googlle.com
|
გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий